Humly is van origine een Zweeds technologiebedrijf dat slimme, gebruiksvriendelijke oplossingen ontwikkelt voor het beheren van werkplekken, vergaderruimtes en gedeelde kantoorvoorzieningen. Hierbij kun je denken aan intuïtieve room displays en booking devices die helpen om flexibel werken overzichtelijk én efficiënt mogelijk te maken.
De producten zijn stijlvol vormgegeven, eenvoudig te gebruiken en ontworpen met oog voor de eindgebruiker. Met Humly tover je een kantoor eenvoudig om tot smart office. Daarnaast is Humly ook nog eens een veilige en duurzame oplossing, het merk is namelijk ISO-2700 en ISO-14001 gecertificeerd. Kortom: een merk dat precies past bij onze visie op de werkplek van de toekomst.
Humly sluit naadloos aan bij wat wij als nxtoffice belangrijk vinden: slimme, betrouwbare en intuïtieve oplossingen die bijdragen aan een efficiënte werkplek. De oplossingen helpen organisaties hybride werken optimaal te ondersteunen. Dankzij Humly zijn we nóg beter in staat om volledige kantoorautomatisering aan te bieden, van werkplek tot vergaderruimte.
De Humly Booking Device is een veelzijdige en slimme oplossing voor hybride werkplekken. Met een strak design en slimme technologie maakt dit apparaat het reserveren van werkplekken, telefooncellen en andere ruimtes eenvoudig en overzichtelijk.
De device kan op verschillende oppervlakken worden geplaatst, zoals muren, glazen wanden, telefooncellen, werkplekken of bureaus. Beheer verloopt centraal en op afstand, met realtime monitoring. Integratie met platforms zoals Microsoft 365, Google Workspace en andere systemen is naadloos geregeld. Slim je ruimte(s) boeken met externe, ingebouwde sensoren. De belangrijkste kenmerken vind je hier:
Zoals hierboven genoemd, kan de Booking Device ook worden toegepast aan een bureau. Daarmee kunnen gebruikers snel en eenvoudig een werkplek reserveren. Het device toont de status met drie LED-kleuren:
Groen = De ruimte is langer dan 10 minuten beschikbaar
Geel = Er begint binnenkort een vergadering, over minder dan 10 minuten
Rood = De ruimte is bezet
De Room Display helpt je om snel de ruimte te vinden die je al hebt geboekt, of wijst je direct een beschikbare vergaderruimte aan. Dankzij het heldere display en de intuïtieve interface verloopt het boeken en gebruiken van vergaderruimtes efficiënt en zonder onderbrekingen.
Moeiteloos ruimtebeheer:
Net zoals een vertrekbord op de luchthaven vluchten in chronologische volgorde toont, geeft de Humly Wayfinding een helder overzicht van de status van vergaderruimtes binnen jouw bedrijfspand. Lopende vergaderingen staan bovenaan, gevolgd door de meetings die op het punt staan te beginnen. Verder naar beneden vind je geplande vergaderingen later op de dag.
Met de Humly Floorplan krijg je direct een interactief 3D-overzicht van je kantooromgeving. Je kunt in één opslag zien welke vergaderruimtes en werkplekken beschikbaar zijn, per verdieping of per specifieke ruimte. Dankzij de interactieve modus kun je eenvoudig ad-hoc boekingen maken en bestaande reserveringen beheren, allemaal rechtstreeks vanuit de visuele plattegrond. De plattegrond kan ook vanuit de Microsoft Teams app gebruikt worden, extra handig!
Met de Humly Visitor houd je eenvoudig bij wie je kantoor binnenkomt en verlaat, terwijl je bezoekers op een gastvrije én veilige manier ontvangt. Via een self-service check-in kunnen bezoekers zelf inchecken, eventueel algemene voorwaarden goedkeuren en, indien gewenst, direct een bezoekersbadge printen via een optionele labelprinter.
De Humly-oplossingen functioneren op basis van softwarelicenties. Deze zijn benodigd om apparaten te activeren en gebruik te maken van de beheertools, integraties en extra functionaliteiten. Licenties zijn gekoppeld aan een specifiek apparaat en beschikbaar in verschillende termijnen: 1, 2, 3, 4 of 5 jaar.
Plan dan een vrijblijvend oriëntatiegesprek in de agenda van één van onze specialisten Michiel, Rik of Sem.
Plan een oriëntatiegesprek