De verlenging markeert niet alleen een formeel vervolg, maar ook een verdieping in de samenwerking. Nxtoffice en N.E.C. zullen elkaar op strategisch niveau actief blijven opzoeken om optimaal gebruik te maken van elkaars expertisegebieden. De marketingteams van beide organisaties weten elkaar inmiddels goed te vinden. Deze samenwerking stelt nxtoffice in staat om via gerichte campagnes onze zichtbaarheid in de markt te vergroten én in contact te komen met relevante doelgroepen.
Nxtoffice participeert daarnaast actief binnen het OSRN-netwerk van N.E.C. dat vele kansen biedt met mooie, aaneengesloten bedrijven waar wij graag zaken mee doen. Ook het recente nieuws dat het Goffertstadion weer in eigen handen is én een renovatie ondergaat, biedt mooie mogelijkheden. Wij denken graag met N.E.C. mee in deze digitale transitie.
De verlenging onderstreept de waarde van het partnership, waarin topsportmentaliteit en ondernemerschap hand in hand gaan. Met de focus op innovatie, samenwerking én groei blijft nxtoffice in samenwerking met N.E.C. zich inzetten om zowel regionaal als landelijk impact te maken.