Als onderdeel van het official partnership zal nxtoffice een prominente plaats innemen op de LED-boarding in het stadion en zal het deel gaan uitmaken van de Ondernemers Sociëteit Regio Nijmegen (OSRN). “We zitten momenteel middenin de voorbereidingen voor onze landelijke campagne. Dit omvat een 360 graden marketingcampagne, waarbij we zowel offline als online kanalen gaan inzetten en met elkaar gaan verbinden. Het official partnership met N.E.C. stelt ons in staat om onze marketingcampagne op zowel lokaal, regionaal als landelijk niveau steeds verder vorm te geven en een zo groot mogelijk publiek te bereiken waar onze doelgroep zich bevindt, aldus Menno Rijcken (Marketeer nxtoffice).”
Door zich aan te sluiten bij de OSRN krijgt nxtoffice de mogelijkheid om haar netwerk binnen de regio te vergroten en kennis uit te wisselen met andere ondernemers. “De OSRN organiseert regelmatig bijeenkomsten waarbij ondernemers uit verschillende sectoren elkaar ontmoeten en zaken met elkaar doen. We geloven dat deze toetreding ons zal helpen onze dienstverlening nog beter af te stemmen op de behoeften van de klant en ons netwerk in de regio te vergroten, aldus Nick Cornelissen (Sales Manager nxtoffice).”